A Pilates edzéssel kapcsolatosan tévhit az, miszerint csak nyújtás és lazítás lenne! Kőkemény izommunka statikus megtartásokkal, elsődlegesen a gerincre és a törzsizomzatra (core/mély izomzatra) irányuló erősítő és nyújtó gyakorlatokkal. Koncentráción és tudatos légzésen alapuló, lassú, letisztult mozgásfolyamat. Kifejezetten ajánlott gerinc- vagy csigolyaproblémák, illetve ülőmunka révén kialakult különféle tartásproblémák esetében. A Pilates órát ráadásul egy hosszabb, koncentrált nyújtással zárjuk, ami további előnyt jelent például az ülőmunkából adódó megrövidült izmok helyreállítására. A Pilates&Stretching órán a sérülésveszély kizárt, de annál több a szervezetre gyakorolt jótékony hatása. Kőkemény izommunka, amit garantáltam mindenki fog érezni másnap, vagy harmadnap!

És, hogy kinek ajánlott edzéstípus? Kortól, nemtől, edzettségi szinttől függetlenül BÁRKINEK! Sosem késő elkezdeni a mozgást! A későbbnél csak egy rosszabb van: a soha. A Pilates&Stretching edzéstípus egyrészt kezdőknek remek alapot biztosít egyéb mozgásformák elkezdéséhez, másrészt aktív sportolóknak tökéletes kiegészítő és regenerálódást elősegítő, sérülések kialakulását megelőző mozgásforma. Próbáld ki, ismerd meg, szeresd meg!