Végre egy lehetőség, hogy kikapcsolódj, mozogj, visszalendülj a terhesség előtti formádba, és kellemes társaságban töltődj! 
A kisgyermekeddel otthon töltött időt aktívan kihasználhatod, kimozdulhatsz, sportolhatsz, és közben nem kell azzal foglalkoznod, hogy kire bízd a kicsit. Mert sokszor ez az akadálya annak, hogy nem tudsz programot csinálni… Én már csak tudom, 15 éves nagylány édesanyjaként!
Fitneszterembe nem mersz lemenni gyermekeddel, mert félsz, hogy kinéznek? Ha beviszed őt órára, néhány vendég rossz szemmel néz rád, és akár ezt szóvá is teszik… Ismerős helyzet. Én ajánlok olyan lehetőséget, csoportos foglalkozást, ahová kisgyermekedet magaddal hozhatod! Mivel az edzés csak kisgyermekes anyukáknak szól, senkit nem fog zavarni, ha gyermekedet magaddal hozod! Sőt, pont ez a célja!
Senki nem fog rossz szemmel nézni rád, ha van egy kis súlyfelesleged, vagy ha néha megállsz egy kicsit pihenni, vagy gyermekeddel foglalkozni! Ez az óra tulajdonképpen arról szól, hogy Te eljössz, kicsit kimozdulsz a hétköznapok monotonitásából, kikapcsolódsz, tornázol, alakulsz, töltődsz! Természetesen nem a brutál legkeményebb órákat fogom tolni Nektek (legalábbis eleinte), de nehogy valami lötyögős, mondókázós, ringatózós órára gondoljatok! Azt szeretném, hogy erősödjetek, fejlődjetek, nyerjétek vissza a terhesség előtti csúcsformátokat, de mindezt csak fokozatosan és ésszel! Kisgyermekedet pedig magaddal hozod, leülteted magad mellé egy polifoamra, hozol neki játékokat, amivel egy óra erejéig le tudod őt kötni. Később, ahogy hozzászoknak az új helyhez és személyekhez, kialakítunk egy játszósarkot a teremben, ahol barátkozhat a többiekkel!
Ha még pici a baba, egyes gyakorlatoknál játékosan súlyként használhatjuk. Ha már nagyobbacska, egyes gyakorlatoknál be lehet őket is vonni, vagy ha van kedve, melletted csinálhatja a gyakorlatokat… A lényeg, hogy Te is és Ő is jól érezzétek magatokat, miközben Te azért szépen fejlődsz és alakulsz!
Az óra felépítése: 8-10 perc bemelegítés után kb. 40 perc zsírégető, alakformáló edzés saját testsúllyal, illetve különféle eszközök használatával (pl. kézi súlyzó, gumikötél, gumigyűrű, step pad, gymstick, pilates labda stb.), az óra végén pedig jó 10 percben hatékonyan megnyújtjuk az óra során megdolgoztatott, valamint a rövidülésre hajlamos izmokat.
Ismét hangsúlyozom, hogy ne kőkemény brutál órára gondoljatok! Számomra nagyon fontos a fokozatosság és a prevenció! Minden feladatra adok alap, könnyített és nehezített verziót, hogy mindenki a saját edzettségi szintjének megfelelően ki tudja hozni magából a legtöbbet, illetve, amennyi éppen jól esik!
Többen kérdeztétek, hogy milyen korú kisgyermekkel lehet jönni az órákra. Ennek eldöntését Rátok bízom. Lehet akár pár hónapos, de akár pár éves is. Te vagy az Édesanyja, Te tudod, hogy le tudod-e Őt foglalni 60 percre, mialatt Te tudsz koncentrálni a feladatokra, saját magadra, a saját edzésedre!
A szétnyílt hasizom szülést követően alakulhat ki, de szerencsére az édesanyák többségnél ez a probléma nem jelentkezik. Néhányan kérdeztétek, hogy szétnyílt hasizommal részt vehettek-e az óráimon, tudok-e a problémás feladatoknál helyettesítő gyakorlatot adni. Tudom, hogy szétnyílt hasizom esetén ÁLTALÁNOSAN milyen jellegű gyakorlatokat lehet végezni, vagy mi az, ami tiltott, de ez mindig SZEMÉLYRE SZABOTT! Ezen a területen nem vagyok képzett szakember és nem tudom megállapítani a sérülés mértékét sem, ártani pedig semmiképp sem szeretnék! Nem a nyílás mérete fontos, mert nem megfelelő gyakorlatok végzésével csak egyre nagyobb lesz, és inkább romolhat a helyzet. Ha szétnyílt hasizom problémád van, akkor saját érdekedben javasolnék specialistát felkeresni, elmenni „Love your belly” képzésre, ahol személyre szabottan felmérnek és ennek megfelelően számodra végezhető gyakorlatokat tudnak adni. Utána pedig ennek alapján már részt tudsz venni csoportos órákon, és tudod, hogy Neked személyre szabottan mit szabad/nem szabad végezned.